Перші біоетанольні заводи та їх використання в США
Енергетичне інформаційне агентство США описує історію біоетанолу. У 1826 році біоетанол уперше використали для двигуна, а в 1876 році винахідник сучасного чотиритактного двигуна внутрішнього згоряння німець Ніколаус Отто додавав біоетанол для живлення цього мотора. Біоетанол також широко використовували у США як паливо для освітлення в 1850-х роках, але під час громадянської війни суттєво зменшили таке використання, бо у пошуках видатків для фронту біоетанол був оподаткований як алкоголь. Використання біоетанолу як палива продовжилося вже після скасування акцизу – для «Жерстяної Ліззі» – моделі “Т” Генрі Форда в 1908 році. Це та автівка, що стала першим доступним автомобілем, вироблялася мільйонами екземплярів і «посадила Америку на колеса».
У 1920-х і 1930-х роках біоетанол змішували з бензином для підвищення октанового числа, він користувався великим попитом також в умовах нестачі палива під час Другої світової війни. Це дало перший поштовх до розвитку галузі і будівництво біоетанольних заводів.
Розвиток індустрії біоетанолу та його роль в сучасному світі
Сучасна індустрія біоетанолу почала розвиватися у США в 1970-х роках, коли паливо на основі нафти подорожчало, а так званий етилований бензин, що містив для підвищення октанового числа свинець, спричинив екологічні проблеми. Кукурудза стала основною сировиною для виробництва біоетанолу, бо її було багато, а процес перетворення на спирт не був складним.
На початку 1980-х років ціни на біоетанол впали разом із цінами на сиру нафту та бензин. Зберегти біоетанольні заводи допомогли федеральні та державні субсидії на етанол. Це також допомогло породити «Міннесотську модель» виробництва біоетанолу, за якою фермери почали виробляти етанол, щоб збільшити додану вартість своєї кукурудзи. Модель Міннесоти була угодою між місцевими державними та приватними сторонами щоб зберегти прибуток у громаді, забезпечуючи робочі місця і створюючи додану вартість сільськогосподарської продукції. Почалося велике будівництво біоетанольних заводів.
Використання біоетанолу як оксигенату для контролю викидів окису вуглецю сприяло збільшенню виробництва палива протягом десяти років і в 1990-х роках.
Політика підтримки виробництва біоетанолу та її вплив на економіку та довкілля
З припиненням використання метил-трет-бутилового ефіру (MTBE) як оксигенату та бажанням зменшити залежність від імпортної нафти та збільшити використання екологічно чистого палива, попит на біоетанол різко зріс. У 2005 році перший стандарт відновлюваних джерел палива (RFS) став законом як частина енергетичної політики Сполучених Штатів (Renewable Fuels Association). Він передбачав виробництво етанолу в розмірі 15 млн. м3 у 2006 році зі збільшенням до 30 млн. м3 до 2012 року. З того часу Закон про енергетичну незалежність і безпеку (підписаний президентом Бушем 2007 року) вимагає збільшення використання відновлюваного палива до 137 млн. м3 на рік до 2022 року. Це спричинило нову хвилю розвитку біоетанольних заводів. Сучасний RFS, який наразі керує національною політикою щодо біоетанолу, стверджує, що лише 57 млн. м3 продукції має вироблятися з кукурудзяного зерна (крохмалю), а решта 80 млн. м3 мають надходити за допомогою інших передових технологій, в тому числі з целюлозної сировини.